XI Poland Pharma Forum

Przyszłość nadeszła...

6-7 października 2020
Online Edition
Zgłoś udział

Jak skutecznie zarządzać kanałem e-commerce, by rozwijać sprzedaż online w sektorze pharma? W jaki sposób możemy przygotować się na okres wychodzenia  z pandemii i które rozwiązania, wdrożone podczas kryzysu, zostaną z nami na dłużej?


W odpowiedzi na Państwa potrzeby zapraszamy na drugie spotkanie z serii #DigitalMeetUP,
prowadzone przez praktyków sprzedaży w branży farmaceutycznej


NOWA ERA PHARMA SALES & CUSTOMER EXCELLENCE – POZNAJ I ZAADAPTUJ DZIŚ!

PIĄTEK - 8 maja 2020
godz. 10:00 - 12:00

Uwaga wszystkich branż skierowana jest na sektor farmaceutyczny, który według niektórych przeżywa obecnie „złote czasy”. Rzeczywistość jest jednak inna – praktycy pharma sales & customer excellence muszą mierzyć się z wieloma trudnościami. Zmiana warunków funkcjonowania FF i jej przestoje, ogromna presja czasu oraz niebywały wzrost oczekiwań poszczególnych interesariuszy – to dopiero początek wyzwań nowej ery.

Spotkajmy się online, by na bazie przedstawionych inspiracji wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania na czas pandemii oraz po jej zakończeniu. Naszym celem jest umocnienie pozycji branży w perspektywie długoterminowej, co pozwoli na stabilny rozwój własnych organizacji  oraz zespołów sprzedaży.

INTERAKTYWNE SPOTKANIE POPROWADZĄ:

Daniel Wojtkiewicz

Daniel Wojtkiewicz Dyrektor Pionu Sprzedaży Neuca

Łukasz Dzikowski

Łukasz Dzikowski Professional Services Leader NIELSEN BRANDBANK

Grzegorz Dudziński

Grzegorz Dudziński Customer Excellence Manager AbbVie

AGENDA SPOTKANIA:

3…2…1… DZIAŁAJ! Z AKTUALNYCH DOŚWIADCZEŃ SZEFA SPRZEDAŻY HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ – KLUCZOWE WNIOSKI

Daniel Wojtkiewicz Daniel Wojtkiewicz, Dyrektor Pionu Sprzedaży, Neuca

JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI I SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ONLINE

Łukasz Dzikowski Łukasz Dzikowski, Professional Services Leader, NIELSEN BRANDBANK

  • Skuteczne zarządzanie eCommerce dziś i jutro – badania, benchmarki, case study
  • Kontent jest królem, a dystrybucja królową – co to oznacza w praktyce?
  • Cyfrowe dane produktowe i co dalej? Trendy eCommerce w służbie sprzedaży
ROLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W WIELOWYMIAROWEJ ASYMILACJI FF DO NOWEJ RZECZYWISTOŚCI – CASE STUDY ABBVIE

Grzegorz Dudziński Grzegorz Dudziński, Customer Excellence Manager, AbbVie

  • Mikroruchy budulcem pozytywnych relacji – proste zasady do szybkiego wdrożenia
  • Multichannel, omnichannel – „wymuszone” zrozumienie i jego efekty
  • Inteligencja emocjonalna drogowskazem do sukcesu komercyjnego
PODSUMOWANIE SPOTKANIA I DALSZE ROZMOWY W POKOJU CZATOWYM

#DigitalMeetUP to platforma do aktywnej wymiany najświeższych doświadczeń i bieżącej wiedzy – w formie regularnych spotkań online. Zapraszamy do udziału w wirtualnych meetingach, podczas których mogą Państwo dzielić się swoją wiedzą, zadawać pytania w czasie rzeczywistym i nawiązywać nowe kontakty biznesowe – tak, jak podczas naszych konferencji!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W DIGITAL MEETUP?

  1. Aktualna wiedza z „pierwszej ręki” – rozwiązania polecane przez czołowych praktyków sprzedaży, którzy podzielą się swoimi najnowszymi doświadczeniami
  2. Możliwość zdobycia nowej perspektywy i inspiracji – poznanie oryginalnych, nowatorskich koncepcji, które sprawdziły się w okresie pandemii
  3. Obraz branży – doskonała okazja do przekonania się, jakie działania podjęły kluczowe firmy na rynku i jaki był ich efekt
  4. Sesja Q&A w czasie rzeczywistym – możliwość uzyskania eksperckiej odpowiedzi na nurtujące pytania oraz dyskusja z kolegami „po fachu”
  5. Wzmocnienie pozycji branży farmaceutycznej – szybka i elastyczna reakcja na nowe uwarunkowania, wiodąca rola sprzedaży w rozwoju organizacji

Partner: