X Poland Pharma Commerce Forum

QUO VADIS PHARMA?

17-18 września 2019 , Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU TANIEJ DO 23 VIII 2019

Program

Rejestracja, poranna kawa oraz pierwsza okazja do networkingu. Zapraszamy do poznania pozostałych Uczestników Konferencji już od samego rana! Duża ilość wizytówek rekomendowana!

Oficjalne powitanie i otwarcie Forum oraz gra networkingowa

SESJA PLENARNA

Rozpoczęcie sesji plenarnej - wprowadzenie do formuły spotkania

SESJA I: Perspektywy i zagrożenia dla polskiego rynku farmaceutycznego – realia ustawodawczo-prawne w strategii rozwoju rynku

  • nowela ustawy refundacyjnej, stan na wrzesień 2019
  • Innowacyjny Tryb Rozwojowy, Refundacyjny Tryb Rozwojowy stan na wrzesień 2019
  • przyszłość ITR/RTR
  • polityka lekowa
  • publiczne nakłady na ochronę zdrowia a efekty zdrowotne – jak wpisać farmakoterapię w model value-based healthcare

Dyskusja: Dokąd zmierza przemysł farmaceutyczny – perspektywy i zagrożenia

Katarzyna Dubno, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych i Ekonomiki Zdrowia, Adamed, Wiceprezes PZPPF
Stefan Bogusławski, Starszy Partner, PEX PharmaSequence Sp. z o.o.
Andrzej Ryszard Stachnik, Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Hurtowni Farmaceutycznych
Bogna Cichowska-Duma, Dyrektor Generalny, Infarma
Juliusz Krzyżanowski, Senior Associate, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp.k.
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, Vertex Pharmaceuticals

Przerwa kawowa

Sesja networkingowa

SESJA II: Przyszłość firm farmaceutycznych – jak ukierunkować biznes w procesie przemian

Prezentacje przedstawią:

Przyszłość rynku – generyki, innowacje, trendy rynkowe

Paweł Żarnotal, Engagement Manager, Consulting, IQVIA

Klif patentowy wyzwaniem dla autorskich produktów
Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Generyki i leki biopodobne szansą dla polskiej produkcji

Grzegorz Rychwalski, Wiceprezes, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego

Tańszy dostęp do terapii a rentowność leku – gdzie jest granica

Krzysztof Kopeć, Prezes, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego

Dyskusja: Czy na polskim rynku jest miejsce na innowacje?

Paweł Żarnotal, Engagement Manager, Consulting, IQVIA
Grzegorz Rychwalski, Wiceprezes, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego
Krzysztof Kopeć, Prezes, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego
Katarzyna Dubno, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych i Ekonomiki Zdrowia, Adamed, Wiceprezes, PZPPF

Lunch

Sesja networkingowa

SESJA III: Wydarzenia światowe, globalne trendy i ich wpływ na rynek farmaceutyczny w Polsce

Prezentacje przedstawią:

Raport: Fuzje firm – trendy światowe, jaka jest przyszłość rynku farmaceutycznego

Michał Lubas, Consultant, Consulting East Europe, IQVIA

Aspekt prawny fuzji i przejęć - case study

Paweł Hincz, Partner, Head of Life Sciences, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp.k.

Marki własne - szansa czy zagrożenie, punkt widzenia producenta

Adam Kellermann, Dyrektor Generalny, Humana Poland

Najsłynniejszy rozwód współczesnej Europy, czyli BREXIT w praktyce, wpływ na polski rynek

Ewa Lepczyńska, Globalny Dyrektor ds. Strategii Rejestracji i Compliance, Polpharma

Dyskusja: Wpływ globalnych trendów na polski rynek

Ewa Lepczyńska, Globalny Dyrektor ds. Strategii Rejestracji i Compliance, Polpharma
Michał Lubas, Consultant, Consulting East Europe, IQVIA
Adam Kellermann, Dyrektor Generalny, Humana Poland
Ewa Jankowska, Prezes Zarządu, PASMI - Polski Związek Producentów Leków bez Recepty
Paweł Hincz, Partner, Head of Life Sciences, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp.k.

Przerwa kawowa

SESJA IV: Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w grupach dyskusyjnych- spotkaniach warsztatowych w mniejszym gronie. Ich celem jest zdobycie konkretnej, gotowej do zaimplementowania wiedzy oraz inspiracji w wybranych, najbardziej interesujących Państwa obszarach tematycznych.

  • Cyberbezpieczeństwo w przemyśle farmaceutycznym

    Michał Kurek, Partner, Advisory, Cyber Security, KPMG


Proponowane tematy sesji:

  • Big Data w służbie farmacji
  • programy senioralne w praktyce – czy ułatwiły seniorom dostęp do nowoczesnych terapii?
  • motywacja pracowników – jak utrzymać doświadczonego pracownika

PHARMA PARTY

Rejestracja, poranna kawa

Rozpoczęcia drugiego dnia Forum

SESJA PLENARNA

Sesja networkingowa

SESJA V: Obraz rynku po wprowadzeniu regulacji prawnych w prawie farmaceutycznym

Prezentacje przedstawią:

Wpływ zmian w prawie farmaceutycznym na rynek – czy odwrócona dystrybucja jeszcze istnieje?

Michał Pilkiewicz, Director Supplier Services East Europe, IQVIA

Obraz rynku po wprowadzeniu serializacji

Michał Kaczmarski, Prezes, Fundacja KOWAL

Serializacja, ZSMOPL, e-recepty w praktyce. Okiem farmaceutów

Elżbieta Piotrowska Rutkowska, Prezes, Naczelna Izba Aptekarska

Serializacja, ZSMOPL, e-recepty. Okiem szpitali

prof. nadzw. MD, PhD, MBA, FACP, FESC Jarosław J. Fedorowski, Prezes, Polska Federacja Szpitali

Serializacja, ZSMOPL, e-recepty w praktyce. Okiem hurtownika

case study: Piotr Kowalowski, Dyrektor ds. farmacji, Farmacol

case study: Grzegorz Matuszewski, Dyrektor Operacyjny, Slawex

Dyskusja: Regulacje prawne w praktyce

Michał Kaczmarski, Prezes, Fundacja KOWAL
Elżbieta Piotrowska-Rutkowska, Prezes, Naczelna Izba Aptekarska
Andrzej Stachnik, Prezes, Związek Pracodawców Hurtowni Farmaceutycznych
Piotr Kowalowski, Dyrektor ds. farmacji, Farmacol
Grzegorz Matuszewski, Dyrektor Operacyjny, Slawex
Michał Pilkiewicz, Director Supplier Services East Europe, IQVIA
Bartłomiej Rodawski, Dyrektor Operacyjny, Adamed
prof. nadzw. MD, PhD, MBA, FACP, FESC Jarosław J. Fedorowski, Prezes, Polska Federacja Szpitali

Przerwa kawowa

Sesje równoległe:

SESJA VI: Dobre praktyki w dystrybucji – optymalizacja łańcucha dostaw vs. regulacje prawne

Część pierwsza panelu:

Sesja networkingowa

Agregacja – czy rynek jest gotowy? - punkt widzenia hurtownika

Wojciech Miąsko, Dyrektor Biura Operacyjnego Logistyki Magazynowej, Neuca

Optymalizacja działań logistyczno-dystrybucyjnych w obliczu zmian w prawie dystrybucyjnym - nowe wymagania w praktyce

Patryk Karpiński, Kierownik Gospodarki Magazynowej i Spedycji, Adamed

Globalna misja- lokalna wizja. Perspektywa centrum dystrybucyjnego NTO Polska – case study

Anna Adamska, Customer Service and Logistics Manager, Novartis

Wyzwania dystrybucyjne poza obszar UE

Dariusz Deja, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji Międzynarodowej, Adamed

Pytania do prelegentów

Lunch

Część druga panelu:

Sesja networkingowa

Znakowanie wyrobów medycznych a optymalizacja łańcucha dostaw

Anna Gawrońska, Ekspert ds. standardów GS1 w ochronie zdrowia, GS1

Bezpieczny transport w kontrolowanej temperaturze 

Prelegentów zaprezentujemy wkrótce

Dyskusja: optymalizacja łańcucha dostaw vs. regulacje prawne

SESJA VII: Innowacyjne podejście do terapii – nowe technologie w przemyśle farmaceutycznym

Część pierwsza panelu:

Sesja networkingowa

Leki biopodobne – sytuacja w Polsce na tle trendów ogólnoświatowych

Dr Mirosław Pawełko, General Manager na Europę Południowo-Wschodnią w IQVIA

Dostępność terapii innowacyjnych – Polska vs. Europa

INFARMA

Sytuacja polskiego pacjenta w obszarze dostępu do nowoczesnych terapii

Daniel Szulczyk, Pricing & Health Economics Specialist, Boehringer Ingelheim

Dyskusja: Dostęp do nowoczesnych terapii

Dr Mirosław Pawełko, General Manager na Europę Południowo-Wschodnią w IQVIA
Daniel Szulczyk, Pricing & Health Economics Specialist, Boehringer Ingelheim
Dorota Wysocka, Multichannel marketing manager, Roche Polska

Lunch

Część druga panelu:

Sesja networkingowa

Nowe technologie motorem rozwoju firmy. Farmacja 4.0 (jak nowe technologie mogą wpłynąć na rozwój firmy – case study)

Dorota Wysocka, Multichannel marketing manager, Roche Polska

Innowacje a prawdziwe potrzeby klienta. Balans pomiędzy oczekiwaniem a rzeczywistością

Julian Sadovy, Digital Project Manager, BAYER

Nowe technologie jako narzędzie do współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem

Paweł Pacholczyk, Expert Education Team Manager, GSK

Pytania do prelegentów

SESJA VIII: Rynek farmaceutyczny 2020-2023, czyli rzeczywistość po wyborach parlamentarnych Warsztaty, networking – szanse i zagrożenia po wygranej partii X

Zakończenie forum

PARTNERZY

PATRONI MERYTORYCZNI

PATRONI MEDIALNI